ng

ad

on Leave a Comment

Mat Salleh Tak Mengaku Salah Pecah Cermin Kereta



SUSULAN video viral seorang lelaki mat saleh bertindak memecah cermin sebuah kereta akibat perselisihan faham atas jalan raya, individu terbabit, Mc Gruer Kenneth George telah ditahan polis dan dibawa ke mahkamah.

Mc Gruer, warganegara United Kingdom didakwa mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana membuat ugutan jenayah dan Seksyen 427 Kanun Keseksaan kerana menakutkan secara jenayah.
Dia bagaimanapun mengaku tidak bersalah di atas dakwaan yang dibawa ke atasnya.
Majistret Aina Azahra Arifin memutuskan Mc Gruer diikat jamin sebanyak RM1,000.
Memetik Rakyat Post, kes berkenaan akan disebut semula pada 4 Disember depan.

Kejadian dipercayai berlaku jam 6.30 petang pada Ahad lalu, yang mana Mc Gruer bertindak memecahkan cermin hadapan sebuah kereta Myvi selepas penumpang kereta itu dipercayai menunjukkan isyarat jari tengah kepadanya. - PENAMERAH


on Leave a Comment

Inilah WAJAH SYAITAN Yang Telah MEROGOL Gadis 11 Tahun Hingga MENGANDUNG !



Pemandu Lori Didakwa Perkosa Budak 11 Tahun Sampai Lahirkan Anak, Tersengih Selepas Mengaku Tak Bersalah
Seorang pemandu lori sempat melemparkan senyuman selepas mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen, di sini, semalam atas pertuduhan perkosa kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun, November tahun lalu.

Tertuduh, Ahmad Affifuddin Ismail, 30, membuat pengakuan itu selepas pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah di hadapan Hakim Sazlina Safie.

Dia dikenakan pertuduhan mengikut Seksyen 376 (2) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan penjara maksimum 30 tahun serta sebatan jika sabit kesalahan.

Mengikut pertuduhan, dia didakwa melakukan perbuatan itu di sebuah rumah di Kampung Kikir, Bahau.

Perbuatan tertuduh menyebabkan mangsa melahirkan bayi lelaki secara songsang di sebuah klinik kesihatan di Bahau pada jam 9 pagi, 8 Ogos lalu.

Bayi seberat lebih satu kilogram selamat dilahirkan dan mangsa dibawa ke Hospital Jempol sebelum dipindahkan ke Hospital Tuanku Ampuan Najihah (HTAN), Kuala Pilah.

Bagaimanapun, bayi terbabit meninggal dunia di HTAN akibat radang usus jam 4.40 pagi.

Selepas lebih sebulan menyembunyikan diri, tertuduh akhirnya ditahan polis di rumah keluarganya di Kota Bharu, Kelantan, Khamis lalu.

Dalam pada itu, Timbalan Pendakwa Raya Kaiyisah Shukri memohon mahkamah tidak membenarkan tertuduh diikat jamin memandangkan kes berkenaan sangat serius membabitkan kanak-kanak berusia 11 tahun, selain mengambil tempoh lama membolehkannya ditahan.

Bagaimanapun, tertuduh diwakili Abdul Aziz Hamzah daripada Yayasan Bantuan Guaman Kebangsaan Seremban memohon mahkamah menggunakan budi bicara bagi membenarkan dia diikat jamin.

Sazlina kemudian membenarkan tertuduh diikat jamin RM12,000 daripada seorang penjamin.

Pada masa sama, mahkamah turut mengarahkan tertuduh melaporkan diri di balai polis berhampiran sekali setiap bulan, selain melarangnya mendekati mangsa atau keluarga hingga kes selesai.

Sazlina menetapkan 26 November untuk sebutan semula kes berkenaan.

Sumber : Metro

on Leave a Comment

Pasti Anda TERKEJUT Apa Yang Telah Dilakukan Kepada Bayi Ini Sebelum Ditemui MATI !


Jempol: Lelaki kejam yang membuang bayi perempuan dipercayai dalam keadaan masih hidup dengan mulut diikat sebelum ditemui mati di ladang sawit di FELDA Palong 2, di sini, pagi semalam sudah ditahan polis.

Lelaki berusia 23 tahun itu ditahan petang semalam bersama kakaknya berusia 28 tahun yang melahirkan bayi itu di rumah mereka di FELDA berkenaan.

Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Hamzah Alias berkata, wanita terbabit dipercayai melahirkan anaknya di rumah pada pagi Khamis lalu dan menyumbat bayi itu dalam plastik sampah sebelum membuangnya.

"Suspek ditahan reman selama empat hari mulai hari ini bagi membantu siasatan, manakala kakaknya dihantar ke Hospital Tuanku Ampuan Najihah, Kuala Pilah untuk menerima rawatan," katanya ketika dihubungi, hari ini.

Mayat bayi perempuan itu ditemui seorang penternak lembu dengan tubuhnya dibalut kain batik dan mulut diikat plastik dipercayai untuk mengelakkan tangisannya didengari.

Penduduk, Rahim Ma'an menunjukkan tempat bayi yang ditemui mati oleh Md Jamil Samad ( kiri ) di ladang sawit di FELDA Palong 2. FOTO Abnor Hamizam Abd Manap
on Leave a Comment

VIRAL Video Terakhir Part 4 Paling Sadis! Time dia pijak Buah dada tu yg paling sakit !


Video part 3 telah ditapis (sensored) kerana suspek telah mengaibkan mangsa.

.


Dalam video ke tiga menunjukkan rakaman mangsa yang dipukul teruk ditanggalkan baju dan buah dadanya dipijak oleh wanita berbaju hitam dalam gambar tersebut. perut mangsa juga di pijak,. di akhir video tersbut menunjukkan wanita yang memukul mangsa itu menggesa agar mangsa dibawa ke balai polis. namun motif nya masih tidak diketahui kerana akhrnya dia yang ditangkap 


][UPDATE]] Berita terkini dan video penuh kes wanita atau gadis gaduh di Bachok Kelantan Part 3 trending dilaman sosial. Susulan penyebaran video part 1 dan part 2 menerusi laman sosial, rata-rata pengguna laman sosial mencari sambungan bahagian part 3. Untuk info, sambungan kes pergaduhan part 3 adalah sangat mengaibkan mangsa dan tidak sesuai untuk tontonan bawah umum. Terdahulu, seorang wanita berusia 20an telah ditahan pihak Polis susulan memukul seorang mangsa. Dalam rakaman video terbabit, mangsa dipukul dengan teruk dan diaibkan ditempat terbuka. Difahamkan motif pergaduhan adalah disebabkan cemburu buta.

gaduh

Punca Pergaduhan Wanita Di Bachok Kelantan Tersebar
Media sebelum ini menyebarkan punca pergaduhan susulan penipuan mangsa dalam perniagaan online. Namun, saksi kenalan rapat mangsa dilaman sosial menafikan pergaduhan akibat penipuan peniagaan online. Saksi menyatakan pergaduhan disebabkan cemburu buta. Difahamkan, teman lelaki suspek telah mempunyai hubungan dengan mangsa selepas mereka berpisah. Info tambahan, teman lelaki suspek adalah anak golongan berada.

punca
Gambar Suspek Kes Pukul Wanita Di Kelantan
suspek 1 suspek 2
suspek 3
suspek 4 suspek 5 suspek 6
Suspek Kini Sudah Ditahan Pihak Polis
ditahan
tangkap





on Leave a Comment

Lelaki Terima PADAH Kerana Buat Bising Ketika Bertembung Dengan SEKUMPULAN Gajah !


THAILAND - Terganggu dengan bunyi bising sebuah motosikal, sekumpulan gajah bertindak menyerang seorang penunggang motosikal ketika mangsa cuba melepasi sekumpulan gajah itu di sebuah jalan di Taman Negara Khao Yai, berdekatan dengan bandar Korat, utara Thailand.

DIfahamkan, penunggang motosikal itu pada mulanya bergerak secara pelahan cuba melepasi sekumpulan gajah itu tanpa menyedari bunyi bising enjin motosikalnya menganggu telinga gajah-gajah berkenaan. 

Berang dengan bunyi itu, sekumpulan gajah terbabit meluru ke arah mangsa dan memaksanya untuk turun dari motosikal itu. 


Takut melihat keadaan itu, mangsa segera melompat dan meninggalkan motosikalnya di bahu jalan serta meminta ampun pada sekumpulan gajah itu agar tidak diapa-apakan. 

Mangsa hanya mendapat motosikalnya kembali setelah gajah-gajah terbabit tenang dan berlalu pergi. 

Susulan insiden itu, pihak taman negara berkata "Penggunaan motosikal akan diharamkan di kawasan Khao Yi untuk mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku.
on Leave a Comment

PANAS!! Giliran Wanita Kelantan Berbaju Putih Pula Di Kenal Pasti ! Mari Lihat Apa Alasannya


on Leave a Comment

VIDEO Ini Membuatkan Seluruh Rakyat Johor Bangga Dengan Raja Mereka !

Seperti yang diketahui ramai, kerabat diraja Johor adalah salah satu kerabat diraja yang sungguh rapat dengan rakyatnya selain Sultan Kelantan, di mana mereka dilihat banyak bercampur dengan rakyat.

Terbaru menjadi perbincangan hangat rakyat terutamannya rakyat Johor, mengenai sebuah video yang memaparkan Tunku Laksamana Johor, Tunku Abdul Jalil mencemar duli dengan mengisar ais di sebuah gerai menjual air batu campur (ABC) di Pontian.

Video berkenaan telah dikongsikan oleh Tnegku Jalil di laman Instagram miliknya di mana memaparkan bagina dengan bepakaian t-shirt hitam dengan tangan kiri berbalut kelihatan bersahaja mengisar ABC berkenaan dengan sambil diperhatikan oleh pemilik gerai.



Terbaiklah Tungku Jalil
Posted by Berita Malaysia Kini on Wednesday, October 21, 2015

Rata-rata netizen memuji sikap rendah diri Tungku Jalil yang mudah bercampur dengan rakyat kebanyakkan.

izal_oriey melalui akaun Instagramnya berkata "tunkujalil memang sempoi, bila nak datang segamat, datang lah mengejut , dkt hospital segamat, nal sangat tgok tunku dgn style sempoi mesra dgn rakyat, pssssttt!! Tunku, kalau turun hospital segamat, cari saya eaksss, nak bergambo."

Sikap Tungku Jalil juga bukan sahaja disenangi oleh rakyat Johor,

khairie1510  berkata "Tunku, bila nk dtg Sabah? :) org Sabah pun minat ngn Tunku." dan nurfairuz_noordin berkata "Saya bukan rakyat Johor tetapi saya dapat rasakan kasih sayang rakyat Johor kepada tunku. Semoga tunku sihat selalu ��"

Tunku Jalil, anakanda keempat Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ismail sebelum ini bergelut dalam melawan penyakitnya selepas disahkan menghidap penyakit kanser hati dan kini berada dalam fasa pemulihan.
on Leave a Comment

Akhirnya Wanita Kelantan Ini DITANGKAP Dan Cerita PERKARA SEBENAR Yang Berlaku



Ada org ckp ni dia profile budak sluar belang ni..tpi sy x pastila,tpi klu tgk video n muka dlm profile dia ni mmg sama..


SEBUAH video yang menunjukkan seorang wanita dipukul oleh dua wanita lain viral di laman Facebook hari ini.

Laman Facebook Friends of BN mendakwa, kejadian tersebut berlaku di Bachok, Kelantan.

Dalam video tersebut, seorang wanita berbaju ungu dan berseluar jeans dilihat dipukul beberapa kali di bahagian kepala dan badan.

Seorang wanita lain pula menendang kepala mangsa beberapa kali.

Terdapat beberapa saksi di dalam video tersebut yang dilihat hanya berdiri sambil merakam kejadian dan tidak berusaha untuk meleraikan pergaduhan berkenaan.

"Kes pukul perempuan sama perempuan, mohon Polis Diraja Malaysia (PDRM) ambil tindakan," tulis laman itu.

Menurut Friends of BN, kejadian tersebut dikatakan akibat berlaku salah faham yang menyebabkan mereka yang terbabit bergaduh.

Hampir 10,000 pelayar menyaksikan video tersebut menggesa PDRM segera menyiasat kejadian berkenaan.

http://ift.tt/1M4LjjC

ada org reply di fb mcm di bawah,tak pasti betul ke x















namun begitu gadis yang memukul itu telah ditahan oleh pihak polis
on Leave a Comment

PANAS ! Wajah Peserta Gegar Vaganza DITAHAN Polis Kerana Miliki Pistol DIDEDAHKAN !


Penyanyi Amir Ukays ditangkap pihak polis pada awal pagi tadi jam 1.45 pagi di jalan susur masuk ke Kampung Chubadak Sentul, Kuala Lumpur oleh pihak Polis Sentul.

Amir Ukays atau nama sebenar Mohd Azmir Bin Muhammad Yusuf ditangkap kerana memilik senjata api jenis pistol berwarna hitam (Walther P99) yang diletakkan di atas bahagian kiri tempat duduk pemandu di dalam kereta jenis proton Gen 2 yang dinaiki oleh beliau.

Penanyi yang terkenal dengan lagu Di Sana Menanti Di Sini Menunggu pada tahun sekitar 1994 itu mengaku yang senjata api tersebut adalah milik beliau.

Amir seterusnya dibawa ke balai Polis Sentul untuk membantu siasatan lanjut.

Adakah Amir Ukays tidak beraksi pada minggu ini dalam rancangan Gegar Vaganza 2 yang baru bermula pada minggu lepas? Adakah Amir Ukays akan menarik diri atau dibuang penyertaan di dalam rancangan terbitan Astro tersebut?

on Leave a Comment

Punca Sebenar Adik Ini Usap Screen TV Bila Lihat Acong Pasti Buat Anda MENITIS Air Mata


Seorang kanak-kanak berusia 2 tahun menyangka peserta Gegar Vaganza 2 (GV2), Acong Sweetchild adalah arwah bapanya.

Seorang wanita dikenali sebagai Dayana Rojali telah menulis status yang sangat menyentuh perasaan di akaun Facebook (FB) miliknya.

Status yang dimuatnaik ibu saudara kanak-kanak yang dikenali sebagai Irfan itu ialah “Ntah la asyik mintak nak tengok ayah je...hmmm Irfan ni buat orang sedih..Siap usap-usap screen tv...Al-Fatihah.”

Status tersebut dimuatnaik Dayana selepas seorang lagi ibu saudara Irfan, Nurraimi Rojali meluahkan rasa pilu di akaun FB dan menulis,  “Balik-balik keje ibu (nenek Irfan) cakap Irfan nak tengok ayah. Irfan ingat Acong Sweetchild tu arwah ayah dia. Apelah anak kecil ini mengertikan...Sometime tanya ayah, Irfan akan jawab ‘ayah kubur’ (Irfan tahu ayah dia dah tak ada)”.

Difahamkan bapa Irfan, Zainal Halimi meninggal dunia dua hari sebelum sambutan Hari Raya Aidilfitiri tahun lepas.

Ibu saudara kepada Irfan dikenali sebagai Norhaliza Rojali (kakak Dayana dan Nurraimi) memberitahu, ibunya (nenek Irfan) terpaksa merakam program GV2 kerana anak kecil itu sering meminta untuk menonton ‘ayahnya’ menyanyi.

Katanya, tujuan dia berkongsi perkara ini kerana arwah adik iparnya itu memiliki wajah seiras vokalis Sweetchild, Acong.

“Mereka memang seiras...cuma Acong sudah mewarnakan rambutnya. Irfan asyik suruh ulang rakaman GV2 sebab nak tengok ayah dia, lepas tu dia usap-usap skrin TV,” ujarnya.

Kepada seluruh ahli keluarga Allahyarham Zainal Halimi, takziah dari kami. Semoga tabah mengharungi ujian ini dan semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat.

Al-Fatihah.


on Leave a Comment

Hanya Kerana Memandang Wanita Lain, Kamal Adli Terima PADAH Dari Emma Maembong


Angin tidak, ribut tidak, tiba-tiba pelakon popular Kamal Adli ditampar Emma Maembong.

Difahamkan, kejadian itu berlaku ketika pasangan pelakon itu bersiar-siar di sebuah taman rekreasi di Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Menurut sumber, Emma dikatakan berang dengan gelagat Kamal memerhatikan seorang gadis yang kebetulan berada berhampiran mereka ketika itu.

Sumber berkata, pasangan terbabit pada mulanya dilihat berjalan berdua-duaan sebelum Emma tiba-tiba memarahi Kamal dan terus menampar pelakon itu.

Difahamkan, kejadian itu turut disaksikan orang ramai yang berada di situ dan reaksi agresif Emma nyata mengejutkan mereka.

Menurut sumber, Kamal turut tergamam dengan tindakan Emma dan berdiri kaku tanpa sebarang tindak balas.

Kisah teman tapi mesra pasangan pelakon itu sememangnya bukan lagi rahsia.

Walaupun dilihat semakin terbuka berbicara mengenai hubungan itu, tetapi mereka tidak pernah mengiakan status sebenar sama ada pasangan kekasih atau sebaliknya.

Namun, apabila melihat kemesraan yang ditunjukkan pelakon drama Jodoh Sebelah Pintu ketika bersiar-siar di taman rekreasi itu tidak mustahil mereka adalah pasangan kekasih.

Malah, reaksi Emma menampar Kamal juga jelas menunjukkan pelakon jelita itu cemburu dengan tindakan Kamal memerhatikan gadis terbabit.

Sementara itu, Kamal ketika dihubungi enggan mengulas mengenai kejadian itu, manakala Emma pula gagal dihubungi apabila telefon bimbitnya tidak dijawab.

- See more at: http://ift.tt/1LCTqos
on Leave a Comment

Wanita Ini TAMPIL Mendedahkan PUNCA SEBENAR Gadis Rambut Karat DIBELASAH DI KELANTAN


BACHOK - Semalam netizen digemparkan dengan video seorang gadis dipukul oleh dua gadis yang lain tanpa diketahui punca sebenar kejadian. 

Menurut maklumat awal, kejadian itu berlaku di Bachok, Kelantan. Pergaduhan itu dikatakan kerana mangsa yang juga seorang peniaga online telah menipu dua wanita terbabit menyebabkan mereka berang dan memukul mangsa. 

Bagaimanapun, tampil beberapa individu mendakwa mengetahui punca pergaduhan itu.

on Leave a Comment

BERANG DIRABA Monyet, Wanita Ini Nekad Buat Tindakan GILA !

Gambar Hiasan

GIBRALTAR – BRITAIN: Seorang wanita yang tidak berpuas hati dengan tindakan sekumpulan monyet merabanya bertindak membuat laporan polis untuk mendakwa haiwan berkenaan.

Mellissa Hart, 23, diserang secara seksual oleh sekumpulan monyet ketika sedang bercuti di sebuah tempat peranginan di Gibraltar.

Menurut Mellisa, dia sangat teruja untuk melihat sekumpulan haiwan itu sehinggalah dua ekor monyet berkenaan bertindak meraba dan salah seekor daripadanya menarik pakaian mandinya.

Pelancong yang menyaksikan kejadian berkenaan hanya melihat dan mentertawakannya.

Bercakap kepada Olive Press, Melissa berkata, saya berasa tidak berdaya untuk melawan dan hanya mampu menjerit ketika monyet – monyet terbabit menarik dan merabanya.

“Saya diserang secara seksual oleh haiwan berkenaan dan orang di sekeliling hanya fikir ini adalah jenaka,” katanya.

Namun kerana berang dengan insiden tersebut, Mellisa mengambil keputusan untuk mendakwa monyet berkenaan dan melaporkan perkara tersebut kepada pihak polis.

Walaubagaimanapun, pihak polis berkata, tiada tindakan yang boleh dilakukan untuk mendakwa haiwan liar tersebut.
on Leave a Comment

Pelajar Tingkatan 2 Dirogol 3 Kali Dalam Tempoh 15 Minit Oleh Lelaki Yang Sama Dalam Tandas Sekolah

GAMBAR HIASAN

TAMPIN - Seorang remaja nekad membuat laporan polis yang mendakwa dirinya dirogol oleh seorang senior di dalam tandas sebuah sekolah di Gemenceh kerana tidak tahan dengan ugutan yang diterima dari seniornya.

Remaja terbabit yang berusia 14 tahun membuat laporan di Balai Polis Gemenceh pada Selasa lalu dengan berkata dia dirogol tiga kali pada Mac lalu.

Mangsa bertindak membuat laporan polis kerana gusar dia sering menjadi tempat melampias nafsu buas seniornya sendiri.

Memetik laporan dari sumber Sinar Harian, semasa kejadian pelajar berkenaan berada di kantin sekolah kira-kira jam 8.30 malam. Pelajar terbabit yang duduk di asrama sekolah menerima pesanan WhatsApp dari suspek yang mengajaknya berjumpa.

“Suspek merupakan pelajar berusia 17 tahun dan bakal mengambil peperiksaan SPM tahun ini mengugut mangsa jika enggan bertemu dengannya, mangsa akan menerima balasan buruk.

“Mangsa yang ketakutan terpaksa berjumpa dengan suspek di tandas lelaki dan dirogol suspek sebanyak tiga kali pada malam berkenaan antara jam 8.45 malam hingga 9 malam,” katanya.

Selepas kejadian, suspek mengugut mangsa supaya tidak memberitahu kepada sesiapa tentang kejadian. Menurut sumber terbabit, mangsa yang takut terpaksa akur dengan permintaan suspek namun suspek bertindak biadap apabila merogol mangsa berulang kali pada Mei dan Jun lalu.

“Mangsa yang pada mulanya takut dan malu akhirnya nekad membuat laporan polis berhubung kejadian rogol berkenaan kerana tidak mahu terus menerus diugut.", katanya.

Ketua Polis Daerah Tampin, Superintendan Wooi Kooi Cheang mengesahkan kejadian. Beliau berkata mangsa telah dihantar ke Hospital Tampin bagi pemeriksaan lanjut.

“Suspek telah ditangkap dan direman selama tujuh hari bagi siasatan lanjut. Kes ini disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan," katanya
Powered by Blogger.

Total Pageviews

Booking ticket online

mas airline ticket book

About us

Anda mungkin meminati :