ng

ad

on Leave a Comment

Kelebihan Ka'abah yang ramai tidak ketahui

1. Mekah adalah kawasan yang mempunyai graviti paling stabil.
2. Tekanan gravitinya tinggi, dan di situlah berpusatnya bunyi-bunyian yang membina yang tidak boleh didengar oleh telinga.
3. Tekanan graviti yang tinggi memberi kesan langsung kepada sistem imun badan untuk bertindak sebagai pertahanan daripada segala serangan penyakit.
4. Graviti tinggi = elektron ion negatif yang berkumpul di situ tinggi=doa akan termakbul kerana di situ adalah tempat gema atau ruang dan masa serentak.
5. Apa yang diniatkan di hati adalah gema yang tidak boleh didengar tetapi boleh dikesan frekuensinya. Pengaruh elektron menyebabkan kekuatan dalaman kembali tinggi, penuh bersemangat untuk melakukan ibadat, tidak ada sifat putus asa, mahu terus hidup, penyerahan diri sepenuhnya kepada Allah.
Lagi fakta yang kalian perlu tahu….
6. Gelombang radio tidak boleh mengesan kedudukan Kaabah.
7. Malah teknologi satelit pun tidak boleh meneropong apa yang ada di dalam Kaabah. Frekuensi radio tidak mungkin dapat membaca apa-apa yang ada di dalam Kaabah kerana tekanan graviti yang tinggi.
8. Tempat yang paling tinggi tekanan gravitinya, mempunyai kandungan garam dan aliran anak sungai di bawah tanah yang banyak. Sebab itu lah jika bersembahyang di Masjidilharam walaupun di tempat yang terbuka tanpa bumbung masih terasa sejuk.
9. Kaabah bukan sekadar bangunan hitam empat persegi tetapi satu tempat yang ajaib kerana di situ pemusatan tenaga, graviti, zon magnetisme sifar dan tempat yang paling dirahmati.
10. Tidur dengan posisi menghadap Kaabah secara automatik otak tengah akan terangsang sangat aktif hingga tulang belakang dan menghasilkan sel darah.
11. Pergerakan mengelilingi Kaabah arah lawan jam memberikan tenaga hayat secara semula jadi daripada alam semesta. semua yang ada di alam ini bergerak mengikut lawan jam, Allah telah tentukan hukumnya begitu.
12. Peredaran darah atau apa saja di dalam tubuh manusia mengikut lawan jam. Justeru dengan mengelilingi Ka abah mengikut lawan jam, bermakna peredaran darah di dalam badan meningkat dan sudah tentunya akan menambahkan tenaga. Sebab itulah orang yang berada di Mekah sentiasa bertenaga, sihat dan panjang umur.
13. Manakala bilangan tujuh itu adalah simbolik kepada tidak terhingga banyaknya. Angka tujuh itu membawa maksud tidak terhad atau terlalu banyak. Dengan melakukan tujuh kali pusingan sebenarnya kita mendapat ibadat yang tidak terhad jumlahnya.
14. Larangan memakai topi, songkok atau menutup kepala kerana rambut dan bulu roma(lelaki) adalah ibarat antena untuk menerima gelombang yang baik yang dipancarkan terus dari Kaabah. Sebab itu lah selepas melakukan haji kita seperti dilahirkan semula sebagai manusia baru kerana segala yang buruk telah ditarik keluar dan digantikan dengan nur atau cahaya yang baru.
15. Selepas selesai semua itu baru lah bercukur atau tahalul. Tujuannya untuk melepaskan diri daripada pantang larang dalam ihram. Namun rahsia di sebaliknya adalah untuk membersihkan antena atau reseptor kita dari segala kekotoran supaya hanya gelombang yang baik saja akan diterima oleh tubuh.
on Leave a Comment

TERKINI : Mayat gadis berusia 15 tahun dijumpai dalam beg pakaian

KLANG: Polis menemui mayat seorang remaja perempuan berusia 15 tahun yang dilaporkan hilang oleh keluarganya sejak semalam, di tepi Jalan Kebun Nenas 1A/KS7, di sini, kira-kira 9 malam tadi.
Mayat mangsa ditemui dalam sebuah beg pakaian dipercayai dibuang pembunuhnya di lokasi berkenaan.
Timbalan Ketua Polis Selangor Datuk Abdul Rahim Jaafar, berkata mayat mangsa ditemui selepas suspek dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya oleh seorang lelaki, kira-kira 6.30 petang tadi.
Menurutnya, hasil soal siasat terhadap suspek berusia 23 tahun itu membawa polis ke tempat mayat mangsa dibuang..
“Hasil pemeriksaan lanjut mendapati terdapat kesan luka dan pendarahan di bahagian kepala dan tangan mangsa.
Screenshot_10
“Soal siasat mendapati mangsa dibunuh di rumah suspek di Kelana Jaya, lebih 12 jam, berdasarkan keadaan mayat yang sudah berbau,” katanya ditemui di lokasi kejadian, malam tadi.
Katanya, sebelum mayatnya ditemui, mangsa dilaporkan keluar dari rumahnya kira-kira jam 11 pagi semalam.
Mangsa kemudiannya dilaporkan tidak pulang ke rumah sehingga jam 12 tengah malam.
Beliau berkata, ibu mangsa yang bimbangkan keselamatan mangsa kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Salak Selatan kira-kira jam 1.30 pagi semalam.
Menurutnya, suspek bekerja sebagai operator mesin dan mangsa yang baru selesai menduduki Penilaian Menengah Rendah (PMR) itu adalah kenalan dan dikatakan mengenali antara satu sama lain melalui internet beberapa bulan lalu.
Abdul Rahim berkata, mayat mangsa dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM), Petaling Jaya untuk bedah siasat.
Menurutnya, polis masih menunggu laporan bedah siasat untuk mengetahui sama ada mangsa dirogol suspek atau sebaliknya.
“Polis akan memohon perintah tahanan reman terhadap suspek esok (hari ini) bagi membolehkan siasatan lanjut dijalankan bagi mengetahui motif sebenar pembunuhan.
“Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan (KK) kerana membunuh,” katanya.—-Hmetro
- See more at: http://beritadimalaysia.com/terkini-mayat-dalam-beg-pakaian/#sthash.mGdSsK9k.dpuf
on Leave a Comment

Potong stim tak kalau tengok movie kat PC lepas tu kena keluar rumah? Ini untuk anda!


on Leave a Comment

KREATIF.Kerusi Takhta Diperbuat Menggunakan Keyboard Komputer..OMG (6 Gambar)


Orang buang keyboard lama, dia ambil dan buat kerusi ini.
 
on Leave a Comment

Lelaki kacak lebih 'perkasa' kepada wanita?

 

PENNSYLVANIA: Kajian ahli antropologi dan psikologi merumuskan bahawa wanita yang mempunyai teman lelaki kacak lebih ‘cepat’ dan ‘kerap mencapai kepuasan ketika berasmara.’ 

Penyelidik juga merumuskan bahawa faktor mencapai kepuasan itu ada kena mengena dengan kemahuan melahirkan zuriat lebih bermutu kerana ada bukti menunjukkan wanita mahu berasmara untuk hamil.
Kajian terbabit dijalankan di Universiti Pennsylvania State memfokuskan kepada kehidupan seksual 110 pasangan heteroseksual, yang melaporkan siapa yang mencapai kepuasan dan kekerapannya.Responden lelaki diukur berdasarkan wajah maskulin, pandangan orang lain mengenainya, penampilan maskulin yang berasaskan pendapat pasangan dan siapa yang lebih agresif di tempat tidur. Responden lelaki juga diminta mengukur sejauh mana tarikan mereka kepada wanita. 

Wanita yang menganggap pasangan mereka sebagai maskulin dan dominan dilaporkan lebih kerap dan lebih awal mencapai kepuasan berbanding pasangan yang kurang kacak. 

Wanita yang pasangan mereka menarik juga lebih mencapai kepuasan lebih kerap ketika atau selepas ejakulasi lelaki. 

Kekerapan wanita mencapai kepuasan seks disebabkan masturbasi pula tidak disebabkan rupa paras pasangan mereka. 
“Oleh itu, kehamilan dikaitkan dengan orgasm wanita mungkin efektif atau mungkin apabila persetubuhan berlaku dengan lelaki maskulin,” kata penulis dalam kajian yang disiarkan jurnal Evolution and Human Behaviour
on Leave a Comment

Cerita Sedih Seekor Kucing Yang Menyelamatkan Hidup Tuannya


cerita sedih kucing
Cerita Sedih Seekor Kucing Yang Menyelamatkan Hidup Tuannya [Menyentuh Hati] | Ini adalah kisah yang agak unik mengenai 2 sahabat yang begitu menyentuh hati dan cerita sedih tentang bagaimana seekor kucing “menyelamatkan” hidup tuannya setelah diselamatkan. Bukan itu sahaja, kucing ini memberi kesetiaan tidak berbelah bahagi dan juga tuah rezeki kepada tuannya

Cerita Sedih Bermula

Pada awalnya, James hidup dalam keadaan kucar-kacir dan keadaan ini banyak mempengaruhi hidupnya. Ibu dan bapanya bercerai sejak kecil. Ibunya seorang wanita yang bekerjaya, berkahwin sekali lagi dan mereka berpindah dari England ke Australia. Sejak itu James banyak berpindah sekolah dan menyebabkannya bermasalah untuk menyesuaikan diri dengan budak-budak lain. Dia dikenalpasti sebagai kanak-kanak yang bermasalah dan mengidap “ADHD”, “schizophrenia” and “manic depression”.
James akhirnya kembali ke England kerana tidak begitu menyukai bapa tirinya. Kemudian dia tinggal bersama kakak dan suaminya. Malangnya, ia tidak lama, dia dihalau keluar dan tinggal dijalanan.
James memulakan hidupnya dijalanan hampir 10 tahun dengan menjual surat khabar. Dia banyak menghabiskan masa di tinggal rumah kebajikan dan akhirnya terlibat dengan dadah. Nasibnya baik kerana bertemu dengan ‘Belle’ yang juga merupakan bekas penagih dadah dan membantu james mengatasi ketagihannya.
Suatu hari, apabila James membuka pintu, dia terjumpa dengan seekor kucing (BOB) yang cedera, dan kelaparan. James pada sebelum ini hanya memikirkan tentang dirinya membuat keputusan untuk merawat kucing tersebut sehingga pulih. Kemudian dia cuba melepaskan kucing tersebut namun, Bob mengekorinya kemana sahaja dengan setia.
Cerita Sedih 2 Cerita Sedih Seekor Kucing Yang Menyelamatkan Hidup Tuannya
Gambar Hiasan
Apabila Bob disisinya, James mendapat perhatian ramai. Mereka menjadi begitu popular di internet sehinggalah James menerbitkan buku mengenai kisah mereka iaitu A Street Cat Named Bob: How One Man and His Cat Found Hope on the Streets by James Bowen
Hidup James menjadi begitu bermakna dengan kehadiran Bob kerana sebelum ini dia tidak dihargai dan dia bukanlah sesiapa. Kini, bukunya antara yang terlaris dan menjadi contoh kepada para pencinta haiwan.
~ Kasih sayang dan kesetiaan sesama makhluk Allah icon smile Cerita Sedih Seekor Kucing Yang Menyelamatkan Hidup Tuannya
- See more at: http://fuh.my/cerita-sedih-seekor-kucing-yang/#sthash.S0kPuFED.dpuf
on Leave a Comment

[Gambar] Modifikasi SUV Toyota Paling Gempak =D


Bagi kenderaan bertaraf SUV, modifikasi pada bahagian luaran mungkin kelihatan tidak banyak untuk diubahsuai, namun pada bahagian dalaman, dengan sentuhan sedikit gaya ekslusif, ia boleh menjadi modifikasi kenderaan yang paling menarik..Nak tahu macam mana, meh usha kat bawah ni..

Pemilik kenderaan SUV, Toyota Sequoia ini telah menghabiskan sebanyak £100,000 untuk menambah modifikasi seperti bar, TV LCD, komputer tablet, kerusi kulit, perisai pada bahagian luar kenderaan dan lain-lain lagi.


Perisai pada bahagian luar kenderaan pula mampu menahan serangan senjata berat seperti senapang berkaliber 7.62x51mm, bom tangan dan periuk api.


Kim Pemberton, Pengarah Jualan di Mobile Lexani Motor berkata, "Kenderaan model Toyota Sequoia ini merupakan salah satu hasil kejayaan kerja kami kepada pemilik yang merancang untuk menghantar satu lagi model kenderaan untuk melakukan pengubahsuaian yang sama"


"Model lain yang popular untuk dilakukan proses ubahsuai ialah Cadillac Escalade ESV, Suburban Chevrolet, GMC Yukon dan Denali"


"Para pelanggan kami terdiri daripada golongan professional muda dan para pemimpin negara yang menghargai kemewahan dan inginkan keunikkan yang tidak didapati pada orang lain"


Ujarnya lagi, "Pembelanjaan untuk mengubahsuai sebuah kenderaan di sini bernilai kira-kira
£150,000 bergantung pada pilihan modifikasinya"


Katanya lagi, rekaan modifikasi ini akan dibuat dengan tangan dan kadang-kadang memerlukan masa yang banyak untuk menyediakan bahan-bahannya.





on Leave a Comment

Atlit Muay Thai Dan Juara MMA Paling Cantik Dari Rusia..OMG (15 Gambar)


Gadis ini bukan saja telah dinobatkan sebagai juara Muay Thai dan terkenal dalam arena MMA tetapi dia juga disenaraikan sebagai antara atlit yang paling cantik di Rusia. 
















 
on Leave a Comment

Biar tubuh anda sendiri yang berbicara


on Leave a Comment

Pesta air bertukar menjadi pesta cabul di China

Pesta air di China terpaksa dibatalkan apabila bertukar jadi pesta mencabul. Pihak polis terpaksa menyuraikan mereka apabila gadis-gadis menjadi sasaran kumpulan nakal. Selepas itu mereka beramai-ramai membuka baju dan meraba. Kanak-kanak lelaki pun join sama.










on Leave a Comment

Wanita terbunuh dan pasangannya kehilangan kaki selepas kereta api melanggar mereka ketika melakukan hubungan seks di trek



Seorang wanita telah terbunuh dan kaki teman lelakinya itu terputus apabila mereka dilanggar kereta api ketika mengadakan hubungan seks di atas landasan keretapi .Polis berkata, pasangan itu telah memulakan awal pagi mereka Bergelut selepas malam keluar boozing .Wanita itu, yang berusia 30-an itu, disahkan mati di tempat kejadian manakala kekasih 41 tahun beliau telah dibawa ke hospital dengan kedua-dua kaki terputus.Mereka telah dalam perjalanan pulang dari sebuah parti di rumah seorang kawan apabila mereka dilanda amorous , dan maut, keinginan.Seorang pegawai berkata: " Lelaki itu memberitahu polis mereka gagal untuk mengatasi semangat semula jadi mereka apabila berjalan rumah ... dan mahu mengalami sensasi yang melampau berhampiran landasan kereta api ."Untuk membuat perkara lebih teruk lagi, pegawai-pegawai sedang mempertimbangkan mengenakan hukuman terhadap lelaki itu kerana menceroboh trek selepas sesi seks pasangan itu di bandar Ukraine Zaporozhye.Pada tahun 2008 pasangan yang mengadakan hubungan seks di atas landasan kereta api di Afrika Selatan telah dibunuh oleh sebuah kereta api barang .Pemandu itu kemudian memberitahu polis dia melihat pasangan itu dari jauh dan berulang kali hooted "tetapi mereka terus dengan perbuatan mereka."
Powered by Blogger.

Total Pageviews

Booking ticket online

mas airline ticket book

About us

Anda mungkin meminati :